منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

استوری در تلگرام

استوری تلگرام
استوری به تلگرام اضافه شد. از امروز میتونی مثل اینستاگرام برای اکانت خودت استوری بزاری و کاربرانی که پیام دادن بت و مخاطبینت اونو ببینن. درموردش کامل توضیح دادم بیا پایین کامل راجبش مطالعه کن که بتونی به کار بگیری. خیلیا میگن برای ما نمیشه استوری گزاشت. بیا پایین بخون بهت بگم چرا

استوری تلگرام قابلیتی است که اپلیکیشن تلگرام اخیرا برای کاربران پرمیوم فعال کرده است. ویژگی استوری در اپلیکیشن های اینستاگرام و واتساپ وجود داشت و ویژگی بسیار کاربردی و پرطرفدار محسوب میشود. تلگرام نیز با گرفتن الگو از این دو اپلیکیشن قابلیت استوری را به خود اضافه کرد. تلگرام که اخیرا از مرز 800 ملیون کاربر گذشته است این مورد را نیاز خود دید تا تلگرام را از آن حالت ثابت و خشکی اولیه در بیاورد. با افزودن این قابلیت یک بخش متحرک و کاربر پسند به تلگرام اضافه میشود که این مورد نیز برای تلگرام سودمند است و تعداد کاربرانش افزایش می یابد.

تلگرام در چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است و محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش است. در ایران نیز با اینکه تلگرام فیلتر است اما کسب و کارهای بسیاری وجود دارد و افراد زیادی از آن کسب درآمد میکنند. کسب درآمد از تلگرام و ایجاد کانال و گروه برای کسبو کارهای ایرانی افراد زیادی را به این برنامه آورده است. این قابلیت باعث ارتباط بیشتر مدیران کانال ها و افراد با یکدیگر میشود.

با اضافه شدن استوری به تلگرام این اپلیکیشن نیز به سمت تصویری شدن میرود. در گذشته تلگرام از لحاظ تصویری امکانات زیادی نداشت و کار اصلی او بر روی متن و فایل ها بود. اما با افزودن این قابلیت به خود، تا حدودی تصویر را نیز پشتیبانی میکند و باعث میشود افراد از اپلیکیشن واتساپ کامل بی نیاز شوند.

 

استوری تلگرام برای شماره ایرانی

 خیلیا میگن که ما نمیتونیم توی تلگراممون استوری بزاریم. باید بگم که استوری برای کاربرای عادی کشور ایران به دلیل محدودیت غیر فعاله و شما نمیتونید استوری بزارید. 

اگر میخواید با اکانت ایرانی استوری بزارید باید تلگرام پرمیوم رو فعال کنید.  

خرید ممبر واقعی تلگرام

درباره تلگرام ویژه پرمیوم بخوانید

 

استوری تلگرام کی فعال میشه | چرا استوری تلگرام نمیاد

تلگرام این قابلیت را فقط برای کاربران پرمیوم اضافه کرده بود. اما به گفته تلگرام در روز تولد 10 سالگی تلگرام این ویژگی برای کاربران عادی نیز فراهم میشود. برای بسیاری از افراد عادی نمیتوانند این قابلیت را استفاده کنند که تلگرام در حال حل این مشکل است و یک بروزرسانی بابت این کار انجام خواهد داد. اگر کمی صبر داشته باشید این ویژگی برای شما نیز فعال خواهد شد و شما میتوانیداز آن استفاده نمایید. دقت داشته باشید که سعی کنید نسخه اصلی این لپلیکیشنرا از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده و از این ویژگی استفاده کنید.

آموزش تصویری گذاشتن استوری در تلگرام

گذاشتن داستان در تلگرام بسیار آسان است.

در قدم اول باید نسخه اصلی این اپلیکیشن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود نمایید.

کاربری خود در تلگرام شوید. در بالا شما داستان هایی که مخاطبانتان در تلگرام گذاشته اند را میتوانید ببینید. در آنجا روی آیکن حساب خود کلیک کنید و ویدیو یا عکس مورد نظر را انتخاب کنید. به همین راحتی شما میتوانید استوری بگذارید.

استوری تلگرام

استوری در تلگرام پرمیوم

گذاشتن استوری در تلگرام برای کاربران عادی محدودیت دارد. اما برای کاربران نسخه پرمیوم محدودیت کمتری وجود دارد و آنها میتوانند امکانات بیشتری از آن را استفاده کنند.

کاربران پرمیوم تلگرام میتوانند استوی های 6،12 و 48 ساعته منتشر کنند و از این تنوع زمانی بهره ببرند. اما کاربران عادی فقط میتوانند استوری 1 روزه (24 ساعته) منتشر کنند که دقیقا مانند اینستاگرام و واتساپ است. هچنین کاربران عادی فقط میتوانند روزانه 3 استوری در بگذارند و در کاربران پرمیوم این مورد محدودیتی ندارد.

همچنین قابلیت های زیادی قرار است به قسمت استوری تلگرام اضافه شود که تعدادی از آنها برای کاربران عادی محدود است و فقط کاربران پرمیوم میتوانند از این ویژگی ها استفاده کنند. این مورد اهمیت تلگرام پرمیوم را به شدت بالا میبرد و باعث میشود که افراد بیشتری برای خرید تلگرام پرمیوم هزینه کنند.

استوری در تلگرام ایفون

در ios نیز این قابلیت فعال شده است و کاربران میتوانند از استوری برای دیده شدن استفاده کنند. کاربران آیفون میتوانند با کشیدن استوری ها به سمت پایین و مشاهده شدن علامت دوربین در تلگرام خود استوری بگذارند.

استوری تلگرام در اندروید

در اندروید استوری بصورت عادی اضافه شده است. برای گذاشتن استوری در تلگرام های غیر رسمی اندروید نیز باید تا آپدیت بعدی آنها صبر داشته باشید. در آپدیت بعدی امکانات بیشتری به استوری اضافه خواهد شد.

اضافه شدن استوری به تلگرام

اضافه شدن این قابلیت به تلگرام باعث شده است که تلگرام تا حدودی به اینستاگرام نزدیک شود و بتواند از قابلیت های آن بهره ببرد. همچنین اضافه کردن استوری ، زمینه ساز افزودن اکسپلور به تلگرام است. به گفته ی پاول دورف در آینده ی نزدیک ویژگی اکسپلور نیز به تلگرام اضافه میشود. با این حساب باید روی تلگرام سرمایه گذاری کرد. زیرا این اپلیکیشن در حال افزایش کاربر است و اگر کسب و کاری در آن ایجاد کنید دیده خواهید شد.

خرید استوری تلگرام

برای خرید استوری پیشرفته باید نسخه پرمیوم را تهیه کنید. شما میتوانید تلگرام پرمیوم را از مکس فالوور تهیه کنید.

 
هاشم محمدی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *